Obligatorisk vilodag!

Idag har vi som sagt vår obligatoriska vilodag och då är det totalt golfförbud som gäller. Jag tror att det flesta av oss behöver det då kropparna känns slitna och man inför varje dag får jobba allt hårdare för att kunna fylla upp kroppen med ny energi. Därför är den dag förmodligen väldigt bra för oss så att vi kan samla energi till den sista halvan av detta träningläger och kunna genomföra en massa bra träning.

Jag och Emma sitter här i vår soffa och bara tar det lugnt och njuter av livet. Vi har sagt att vi inte ska gå en meter mer än vad vi behöver idag utan verkligen ta det lugnt!

Under första halvan av detta läger tycker jag att gruppen har haft en härlig energi och alla är taggade på att träna massor och få ut mycket av denna Spanien resa. Att få möjlighet att komma ner hit och under en månad träna betyder massor för oss då vi kommer hem och ligger en hel månad före de andra som knappt har fått se bollen flyga än. Det är verkligen den bästa tänkbara uppladdning man kan tänka sig som vi får här nere.

Jag vill passa på att hissa tränarteamet som vi har med oss här nere (Ronnie, Jonnie, Peter och Robin) som lägger ner hela sin stjäl i detta och stöttar och hjälper oss med allt. NI ÄR GRYMMA! Ni har lyckats få ihop detta stora pussel till ett riktigt bra träningsläger med många bra delar, så som stationsträningarna, spelövningarna och allt annat.

Jag tror jag ska sitta och ladda upp mer bilder här på bloggen nu under dagen så ni får kolla in här lite senare igen!



Kommentarer
Postat av: mamma

Va rädd om tränarna

de är en del av ditt nät med de stundande golfframgångarna



kram mamma

2010-03-21 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0