Smärta och lycka!

Kroppens alla delar värker och den är helt tom på energi. Så trött och sliten som man känner sig nu var det länge sen jag gjorde, men jag tar det som bra träning: att klara av att ladda om och hitta energi trots att den är slut för att kunna träna. Det kommer att göra en starkare! Det är bara och bita ihop fast saker bara känns jobbiga. Det ska ju inte vara en dans på rosor fram till framgång och det är helt rätt att man ska få slita med hela sin kropp och stjäl!

Emma och jag sa under kvällen, att då man känner sig som vi gör nu längtar man faktiskt hem lite. Kvällarna är värst då alla timmars träning gör sig påminda i en ond kropp, men när man vaknar upp dagen efter lite smått trött är man ändå taggad på att gå ut och träna en massa och göra dagen till något riktigt bra!

Allt är verkligen toppen här nere, men en sak som jag verkligen skulle vilja byta ut är sängarna. Vill ha min MJUKA säng med TÄCKE och KUDDAR. Här är sängarna hårda, det är inga täcken utan filtar som gäller och en avlång smal kudde. Fast igentligen gör det inte så mycket med tanke på allt annat som är så himla bra! Vi ska vara oerhört tacksamma alla vi som är här som får möjlighet att lägga en hel månads extra träning i Spanien innan säsongen där hemma drar igång. Det är inte bara vi själva som skapat oss denna möjlighet utan det är också alla ni där hemma som ställer upp och stöttar oss i det som vi brinner för! TACK till er alla!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova!
God natt!


En av smärtorna är skavsår (bild på Emmas) och riktigt ömmande hälar. Jag tvingas spela i gympaskor pga en riktigt ömmande häl med någon form av bula eller liknande på.


Totalt sätt är det tumme upp för Spanienlägret!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tufft med ömmande, trött å sliten kropp. Va rädd om dig. Visst kan du övervinna detta också med god sömn visserligen i en tråkig säng, god mat och ett gott sällskap som du har i Emma (självklart alla de andra härliga golfpolarna också).



Kram min härliga tuffa tjej

mamma

2010-03-18 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0