Vädret blir bättre å bättre!

Idag har vi haft riktigt härligt väder med sol och klarblå himmel. Några av oss har till och med haft shorts på oss idag, dock inte jag. Hoppas på att vädret fortsätter att uteveckla sig så att det blir ännu lite varmare. Jag är riktigt nöjd med den här träningsdagen och har fått ut mycket bra träning. Vi tränar verkligen massssssor och man är helt slut och kvällarna och all energi ur kroppen är utpumpad. Emma och jag lagade riktigt god middag idag, kotletter med pasta och sås. Det var riktigt gött! Ledsen för detta korta och inte allt för detaljerade inlägg men jag orkar inte skriva mer just nu utan till lägga huvudet på kudden nu så att jag samlar på mig energi till imorgon.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0