Vi bor i en frys!

Just nu sitter jag här i lägenheten och äter lunch själv (spagetti och köttfärsås - rester från igår). Emma är ute på banan och kommer in senare, då det är dags för mig att gå ut och spela. Vi är indelade i fyra olika träningsgrupper som tränar olika tillsammans. Anledningen till valet av ovanstående rubrik är för att vi har det sjukt allt vårt kök/TV-rum. Elementet fungerar inte och värmepumpen så finns och som vi trodde fungerade sprutar bara ut en massa kalluft. Igår kväll satt vi den på 30 grader för att få upp temperaturen till du vi vaknade på morgonen, men nej det hade blivit tvärtom. Den har stått och sprutat kalluft hela natten och det var iskallt då vi steg upp. Vi får fortsätta att klura lite för att kunna lösa detta.

Vi har bra väder här, solen skiner och det är klarblå himel, dock så blåser det vääääääldigt mycket vilket gör det lite extra kyligt. Då jag tränade puttning nu på förmiddagen låg bollarna inte stilla vissa gånger, så då förstår ni hur mycket det blåser. Utöver puttningen har jag också stått på rangen och kollat av GUBBS:en och tränat teknik. Det var riktigt härligt att se billen flyga. Första slagen kändes nästan magiskt! Slagen känns väldigt bra för att bara vara första dagen så det här tror jag kommer bli rikigt bra.

Det är väldigt bra stämning i gruppen och alla är glada, fokuserade och ivriga på att träna massor!

Både Emma och jag somnade direkt då vi hade lagt oss igår och har båda två sovit väldigt gött i natt. Sängarna är litelite för hårda men annars är allt toppen!

Nu ska jag ta och äta upp min mat, sen hoppa i alla kläder igen och äntligen sticka ut på bana och spela 2010 års första 18 håls runda!

Ha det bra där hemma! kram

Kommentarer
Postat av: Håkan Odenring

Såg på nyheterna idag om barcelona, snökaos ni verkar ha det lite bättre. Hemma har vi Plusgrader och sol. Snön smälter nu fort. mvh pappa

2010-03-09 @ 15:12:50
Postat av: johanna

haha jag sa ju det att vädret skulle bli bättre nu när ni kom men du och emma får tag och lista ut hur ni ska få upp värmen i lägenheten och så får du ha det jättebra och spela bästa första rundan på golfbanan

kram din lille syrra

p.s jag har lånat om alla ilsam böckerna och du får ha det så jättebra nu och hälsa alla från mig och ha det så bra puss din lille syrra jag saknra dig redan:(

2010-03-09 @ 16:21:24
Postat av: mamma

Ja som sagt, här skiner solen och kinderna får lite färg. Självklart vet vi alla här hemma att Ni golfare kommer att få ett härligt fint väder också med tiden. En extra filt och kanske ett extra fyspas i lägenheten kanske gör att ni får upp värmen inomhus också hihi



Du är bäst

kram älskar dig

mamma

2010-03-09 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0