Kalmar!

Nu är jag på plats här i Kalmar och ligger i sängen på hotellrummet och ska snart sova. Bilresan hit gick bra och jag åkte tillsammans med Sofie och hennes pappa. Pluggade lite och suttit lite vid datorn så tiden i bilen gick ganska bra att fördriva. Imorgon startar vi dagen med en god hotellfrukost och därefter ska vi iväg och handla lite att ha och äta på banan. Annars kommer morgondagen att bestå av träning, inspel, spelarmöte och hotellbyta. Imorgon byter jag hotell och kommer bo tillsammans med Emelie på Scandic.

Det är alltså Skandia Tour elit som jag ska spela här i Kalmar 10-12/9 och det ska bli riktigt roligt! Hoppas på att höstvädret i alla fall kan bjuda på lite värme så att man kan slippa mössa och vantar.

Nu är det sov dag! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Håkan Odenring

Håller tummarna för bra spel.

2010-09-09 @ 00:13:45
Postat av: mamma

Back in buisness go for it



Älskar dig

kram mamma

2010-09-09 @ 07:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0