Pannkakor!

Trots huvudvärk så har dagen hittills varit väldigt bra. Steg upp i morse och gjorde iordning frukost till både mig och Emma som jag sen gick in till henne och överraskade henne med. Det kändes bra att göra det eftersom jag saknat henne de senaste dagarna. Vi satt inne på hennes rum och åt frukosten och samtidigt kollade vi på 1 ½ avsnitt av 90210. Trots att det känns som att serien blivit lite mer ledsam med en massa lögner och liknande nu under säsong två så tycker både Emma och jag att det är riktigt bra och spännande. Man inser verkligen hur viktigt det är att vara ärlig mot alla nära och kära. Livet blir både bättre och lättare om vi kan tala om sanningen från början och inte försöka hålla på och dölja en massa...

Efter vår mysig start på dagen begav jag mig till skolan tillsammans med Lucas och Erik för vår enda lektion idag, matte. Det börjat bli ganska svårt nu, men det ska det vara också eftersom vi faktiskt läser matte D. Det är roligt att behöva sitta och fundera en massa för att sedan komma fram till svaret, vilket då brukar kännas riktigt bra!

Skoldagen avslutades med en lunch tillsammans med sex andra golfare. Vi har alltid lika roligt då vi äter gemensamt och har massor att prata om.

Nu är jag hemma och väntar på att Emma ska komma hem från skolan. För då ska vi nämligen kolla klart på avsnittet som vi påbörjade i morse. Vid tre har jag golfträning som jag ska iväg på. Kommer köra ett lugnt pass och kolla lite hur mycket kroppen orkar med efter att ha varit sjuk i ett par dagar nu. Det ska i alla fall bli skönt att få komma ut och få lite frisk luft.

Ikväll ska Emma och jag grädda pannkakor tillsammans så det ska blir riktigt gött! Därefter får vi väl se vad som hände runder kvällen, antingen idol, valdebatten eller kanske ytterligare ett avsnitt av 90210. Det visar sig helt enkelt men troligtvis blir det en skön´kväll i soffan med kanske en kopp kaffe och bara ta det lite lugnt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad gött med pannkakor hoppas att du har det bra i Uppsala.kram Johanna + jag saknar dig,jag får komma upp till dig så får vi ha en hel dag tillsammans och så kan jag sova över, jag det så bra jag älskar dig. Puss lille syrran.

2010-10-02 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0