Sjuk

Nu när jag var i Kalmar och spelade eliten blev jag tyvärr. Det kom snabbt och oväntat. Det var både tråkigt och jobbigt att det skulle komma just nu, men det var bara å gilla läget. Jag kämpade hela vägen och slutade på en 16:e plats vilket jag får vara ganska nöjd med, med tanke på hur jag mådde.
Jag har varit hemma från skolan nu måndag och tisdag för att kunna bli frisk så fort som möjligt. Igår hade jag fruktansvärt ont i huvudet, men idag är det lite bättre så  det känns skönt. Hoppas på att kunna orka gå till skolan imorgon. Det är ganska tråkigt att bara ligga hemma helt själv. Jag är verkligen helt ensam här på Kantorn just nu eftersom RIGarna är i Finland och tävlar mot en skola där. De kommer hem imorgon kväll igen så det känns skönt!

Min dag har bara tillbringats i sängen med att vila och gjort lite nytta på datorn ifrom av att skicka lite mail och sånt. Senare ska jag ta mig upp ur sängen och laga lite mat. Nu känns det både roligare och lättare att laga mat eftersom jag nu fyllt upp mitt tomma kylskåp och min tomma frys. Min snälla mamma och Stig var här uppe i Uppsala igår och hjälpte mig att handla lite, så nu behöver jag iaf i svälta utan har massa gott att välja mellan.

Ikväll ska jag kolla på idol och efter det skulle de tydligen va någon utfrågning på tv4, så det funderar jag faktiskt på att kolla på. Det börjar ju faktiskt bli dags att bestämma sig för vilket parti som man ska rösta på eftersom det är val nu på söndag.

Nu blir det lite mer vila för min del! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Va rädd om dig å krya på dig



kramisar mamma

2010-09-15 @ 07:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0