Sportlov!

Nu har jag ett efterlängtat och välbehövligt lov som ger möjlighet till vila och uppladdning inför Spanienlägret som vi åker på den 7:e mars - 1 april.  Det närmare sig med stormsteg och jag längtar massor efter sol och värme och en massa golf. Det är en roligt, intensiv och lärorik månad i Spanien som väntas.

Nu under lovet blir det mycket matte-plugg eftersom jag ska skriva nationellt prov i matte D direkt efter lovet. Det är väääldigt svårt och klurigt men det är bara bita ihop och kämpa med den allra sista matten som jag kommer att ha nu under gymnasiet. Kommer kännas väldigt skönt då det är över.

Imorgon bär det av till Stockholm/Barkaby för att träna tillsammans med Daniel och kolla av tekniken så att jag har bra koll på allt inför Spanien.

På torsdag blir det möte med golfklubben för att bestämma jobb-schema i receptionen inför sommaren. Resten av veckan blir det som sagt plugg, men även träning, träffa kompisar, umgås med familjen och ta det lugnt!


Emmas och min packning inför lovet. Det var fruktansvärt kallt då vi väntade på bussen så vi bestämde oss för att ta all packning och gå till nästa busshållsplats eftersom vi var lite tidiga och inte ville stå stilla och vänta på bussen. Vi hamnade slutligen två hållplatser bort från stationen och där var det i alla fall lite sol som värmde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0