Det växer bananer i min palm!


Häftigt! Det var den första tanken jag tänkte då jag såg att det växte bananer i min palm. Dessutom är det ju perfekt att slippa gå till affären för att köpa det, utan nu är det bara plocka en från min palm då jag är sugen. Jag är så duktig att skönta om min palm genom att ge den mycket kärlek! Hemligheten är att jag pratar med den varje dag och ger den lite vatten då och då. Nej, om det ändå vore så här... Efter att ha lämnat rummet obevakat en stund har Lucas varit så här påhittig, rolig och placerat mina bananer i palmen. Det är inte första gången som mina bananer lämnar mitt fruktfat, utan jag brukar kunna hitta de på alla tänkbara ställen i mitt rum. Alltid lika roligt att leta reda på dem!


Kommentarer
Postat av: LOL

FAIL

2011-05-19 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0