Det blååååser!

Idag regnar det inte, men istället så blåser det fruktansvärt mycket. Det är inget som hindrar oss utan vi tar vara på dagen och ser möjligheterna i att träna i vind vilket är väldigt bra. Emma och jag ska dessutom ut och spela nio hål i eftermiddag från vit tee för att träna längre fel. Med mycket vind blir det även ännu lägre vilket blir en rolig utmaning.

Just nu sitter vi och äter lite frukost bestående av gröt och knäckebröd. Igår fick vi äntligen knäckebröd så vi har njutit extra mycket av denna frukost.

Dessutom sorten som är min favorit hemma i Sverige!

Nu ska vi strax ut och träna en stund och för både min och Emmas del blir det puttning. Därefter är det hem och ladda inför Coopertestet som vi ska göra vid kl.11. Det är ett konditionstest som går ut på att man ska spring 3 km så fort man kan. Väl efter det blir det lunch och därefter stationsträning fram till kl. 16.

Då Emma och jag ska spela från vit tee i eftermiddag så ska vi köra en match mot varandra. Vi kommer även att kasta ut en extraboll för att träna lite wedgar samtidigt.

Dagarna här nere går otroligt snabbt och nu börjar autopiloten att gå av sig själv. Vi har våra rutiner som återupprepas alla dagar och man vet att då klockan ringer 6.40 på morgonen är det bara gå direkt till garderoben och hoppa i fyskläderna för morgonfysen kl. 7. Imorse var vi dock inte så sugna på att stiga upp eftersom både Emma och jag sovit väldigt dåligt den här natten. Både känner att vi bara legat och vänt oss och sen har man vaknat flera gånger av vinden som låter så mycket utifrån.

Nu är det dags att gå ut och träna lite. Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk va knäckebröd är gott, NJUT

NJUT av livet i Spanien också för här i Sverige har det SNÖAT



2011-03-18 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0