Regn, regn å ännu mera regn...

Just nu sitter jag här ensam i lägenheten och tänkte skriva lite på bloggen för att uppdatera er alla. Emma är just nu iväg och sitter hemma hos Patric och pluggar matte. De ska ha prov imorgon, så därför får jag tillbringa min kväll själv. Det gör inte så mycket eftersom det är skönt att bara ta det lugnt, med tanke på att jag är väldigt trött efter all träning.

Dagen har bestått av fystester på förmiddagen, utbildning med Peter om bollflyktslagar (efter lunch), där vi även testade på att slå lite olika skruvade slag. Det var roligt, lärorikt men samtidigt ganska svårt att förstå teorin till en början, men till slut föll polletten ner och jag förstod allt. Alltid lika roligt att lära sig nya användbara saker.

Fystesterna gick för min del väldigt bra och jag är hur nöjd som helst! Vinterns alla timmar på gymmet har gett resultat vilket visas i både resultatet på fystesterna, samt att jag slår längre med mina järnklubbor.

I år har vi verkligen inte tur med vädret och även idag har det regnat en massa. Det är väldigt tråkigt, men det gäller samtidigt att bara gilla läget. Imorgon ska det troligvis också bli regn och dåligt väder men sen ska det för hoppningsvis vända och bli bättre. De flesta av oss här nere trotsar ändå det dåliga vädret och kör på med en massa träning ändå och det är grymt att se alla kämpa på så!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och ladda med lite sömn inför morgondagen då 18 hål spel och en massa egen träning väntar!

Sovgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0