"Värmland" gästbloggar

Hej på er alla!
Nu är det dags för mig att gästblogga igen! Alltid lika kul att få skriva till er!
Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och väntar på att Josefin ska duscha klart. Efter det blir det sängen tillsammans med ett gossip gril avsnitt.
Jag vill börja berätta om detta fantastiska läger som börjar lida mot sitt slut. Det är som man säger, "tiden går fort när man har roligt". Jag och Josefin har försökt att ha tråkigt under lägret just för att tiden ska gå sakta, men vi har misslyckats helt. Det är nog omöjligt för oss att ha tråkigt när vi är i varandras sällskap.
Lägret har varit väldigt bra! Massor av träning, svett och skratt! Vädret har inte rikigt varit på vår sida detta år! För en gångs skull försökte jag packa smart och tog därför inte med så mycket varma kläder eftersom det varit så bra väder de andra åren. Men självklart har det varit kallt och regnit när jag för en gångs skull packade smart! Några dagar har det iallafall varit sol och fint väder och jag har hunnit få lite av den årliga golfbrännan. Jag hoppas på mer sol nu de sista dagarna då det är dags för tävling! Jag tror att både jag och josefin är taggade till tusen inför tävlingen. Det kommer bli kul och se om träningen här nere har gett resultat!
Jag vet inte hur jag skulle klara av detta läger utan josefin! Hon finns alltid vid min sida och pushar mig till att nå lite längre. Jag önskar att alla skulle kunna få ha en lika bra bästa vän som jag har! Josefin är en vän för livet som jag aldrig kommer släppa taget om! Vi hjälps åt och stöttar varandra hela tiden och hjälps åt att spränga de gränser som hindrar oss från att klättra ännu närmare toppen! Jag unnar Josefin all framgång och med den vilja och den målmedvetenhet är jag övertygad om att Josefin kommer gå gööör (jätte) långt!
Det är nu i slutet av lägret när krafterna börjar ta slut och hemlängtan börjar bli stark som man behöver en vän vid sin sida.Jjag är lyckligt lottad som har en sådan fantastisk vän som Josefin!
Nu hör jag att sängen ropar på mig och gossip girl väntar!
Ha det så bra hemma i Sverige!
På återseende!
Emma (värmland) Alfredsson

Kommentarer
Postat av: mamma Anne-Mari

Hallå där Värmland

Det är så härligt att Josefin har en sån fin vän som du

Ni delar så mycket tillsammans å det bästa av allt är skrattet ni har tillsammans.



Va rädda om varann

kramisar mamma Anne-Mari

2011-03-27 @ 21:24:58
Postat av: johanna

vad fint du har skrivit Emma. jag hoppas att vädret är på eran sida dom här sista dagarna i spanien. kramisar Johanna

2011-03-29 @ 10:10:22
URL: http://johannahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0