Om mig...

Jag heter Josefin och är 16 år. Jag är uppvuxen och bor i Enköping tillsammans med min familj. Jag är en glad, omtänksam och ambitiös tjej som brinner för golf. Jag började spela golf vid 10 års ålder. Jag har precis börjat på golfgymnasium i Uppsala och satsar helhjärta på golfen samtidgt som jag får en väldigt bra utbildning.

Följande meriter har jag hittills i min karriär:

  • Finalspel i Skandia Cup (Sveriges största ungdomstävling där de 16 bästa från hela landet fajtas om att bli Sveriges bästa junior) tre år i rad, 2006-2008.

  • Klubbmästarinna 2008

  • Spelar på Skandia tour Riks

  • En sjätte plats på DM

  • Seriespel med Enköpings damlag i div. 1

Detta var lite kort om mig och det kommer komma mer framöver. Ställ gärna frågor om ni har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0