Skrivtorka...

Hola!

Sitter här i klubbhuset och tänkte berätta lite om hur dagen här nere i Spanien har varit idag. Vädret har varit varierande då vi haft lite regn, molnigt och solsken. Temperaturen har legat runt 23 grader. Min träning idag har bestått av teknikträning med svingen, wedgar, puttning, bunker och chippning. Lite av allt möjligt alltså. Träningen har kännts effektiv under hela dagen. Till lunch blev det pasta och korv, vilket är lite av vardagsmaten här nere eftersom det går fort att tillaga och är mycket gott.

Under kvällen ska jag plugga lite och försöka bli klar med en spanskaläxa. Det blir även lite matlagning, förberedelser inför morgondagen. Det blir troligtvis pasta och bacon till middag.

Idag hade jag verkligen skrivtorka och vet inte vad jag ska skriva, men jag försöker få ner något som är ltie läsvärt i alla fall.

Imorgon har jag och Emma bestämt att vi ska ut och spela 18-hål på morgonen. Därefter blir det lunch och ett fyspass. Efter det har jag planerat in att jag ska träna wedgar och teknik i svingen och sedan kommer jag att avsluta dagen med ett puttpass.

Jag känner absolut ingen hemlängtan och vill inte åka hem på ett tag. Tur att det är 12 träningsdagar kvar. Under de dagarna ska jag verkligen köra järnet och få träna så mycket som jag bara orkar. Måste verkligen utnyttja de möjligheter som vi faktiskt har nu.

Är det fortfarande något snö kvar där hemma eller börjar våren komma?

Ha det gött där hemma! Jag hör av mig igen då jag har något vettigt att skriva.
Kramkram från Josefin i ett underbart Spanien.

Kommentarer
Postat av: Patricia

snön ligger kvar =( men den är väl påväg bort =) hoppas du har det bra ! <33

2009-03-29 @ 09:47:55
URL: http://patriciamard.devote.se
Postat av: Maja

Hej Josefin!

Alla bilder du lägger upp har så fina färger och är så ljusa och varma, jag vill också åka iväg! :) Det är så kul att du bloggar för då kan man hålla lite koll på vad ni gör och så ;) Vi har börjat vänja oss vid våran lilla klass som är kvar, men det ska bli kul att höra mer från er när ni kommer hem! :)

Ha de gott!(och det tror jag att du har!)

Kramar

2009-03-29 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0