Jätteglad!

Jag sitter just nu inne hos Emma och vi väntar på att Paradise Hotel ska börja. Emma och jag är verkligen jätteglada eftersom vi har fixat med lokal till vår gemensamma 18 års fest som vi ska ha. Nu börjar verkligen alla puzzelbitar att falla på plats och vi kan fixa med det sista nu.

3D analysen + kontrollen med sjukgymnasten idag gick väldigt bra och jag fick mycket bra information av 3D analysen, så nu har jag lite att jobba på framöver vilket känns roligt. Det här känns verkligen superbra! Detta hade vi imorse, sen skola och sen var det dags för träning igen. Emma och jag fick ett litet privat fyspass av Kari som är fysträning och det var riktigt bra. Efter fysen gick vi ner till golfstudion och mest kollade på de andra som spelade en match i simulator. Därefter blev det hemfärd. Nu ikväll har vi mest tagit det lugnt och varit jätteglada för att vi fick lokalen till rätt datum och allt.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: mamma

Festsugen du är!

Kul med alla förberedelser och tänk vilken härlig fest Ni kommer att få.



Älskar dig/mamma

2010-01-27 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0