På min lediga dag...

  • Stiger jag upp 6.30 för att träna golf och fys
  • Tvättar tre maskiner
  • Städar min toalett
  • Bäddat rent i sängen
  • Gör min svenska läxa

Resten av dagen kommer bestå av:

  • Att fortsätta med svenska uppgiften så att det blir helt klar.
  • Börja plugga matte till provet som vi har nästa veckan (derivata)
  • Laga och äta kvällsmat
  • Åka till SATS och träna dagens andra fyspass. Emma och jag ska köra spinning och core
  • Under kvällen ska jag fixa med mitt nätverk inom golfen
  • Plugga körkortsteori.

Ja som ni läser så innebär inte en ledig dag från skolan att jag sitter hemma och bara tar det lugnt, utan jag ser verkligen till att göra en massa nytta vilket känns bra.

Imorgon ska jag och Emma ta en liten sovmorgon till 7.30 och då åka och träna på SATS innan det blir skola. Vi slutar vid fyra imorgon och efter det ska vi cykla upp på stan och kolla efter klänningar till vår genomsamma 18 års fest. Helt galet va jag längtar till den, för det kommer bli så himla roligt. jag tror att jag ska leta efter en svart klänning och piffa upp med lite snygga detaljer.

Nu måste jag sätta igång med allt som ska göras så att jag hinner med allt. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0