En vanlig dag på jobbet!

Imorgon väntar en dag med lite golftester som Peter och Robin kommer sätta ihop. Ser fram emot det och hoppas på att kunna göra lite bra resultat. Efter lunch blir det dock som vanligt med egna planerad träning. Om det inte blåser allt för mycket då så ska jag försöka mäta upp mina slaglängder med wedgarna så att jag får bra koll på dem.

Dagen idag har varit riktigt bra och vi har tränat på väldigt bra och effektivt. Jag är lite extra glad över min träning eftersom jag äntligen tror att jag börjar hitta tillbaka till puttning som bara försvann fast att den kändes riktigt bra i början av lägret.

Till lunch idag blev det spagetti med köttfärsås och eftersom det blev så mycket köttfärs så åt vi det även till middag, men vad gör det? Det är ju riktigt gott! Emma och jag är två mästerkockar och har lagat riktigt god mat under hela lagret (bortsett från de hemska fiskpinnarna).

Nu ska jag sätta mig och göra planering för imorgon, skriva träningsdagbok, fixa med tävlingsplanering inför kommande säsong och göra en mall för saker att skriva ner inför och efter tävling. Sen blir det sova som gäller!


Robin och Lousie under vår spelövning då man skulle få spela under nervositet med en massa publik som hjälp till det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Caddien behöver uppdateras ang. tävlingsprogrammet inför säsongen 2010. Ok skjuts behöver du dock inte men en bra caddie är väl rätt ok



Kram mamma

2010-03-25 @ 08:34:40
Postat av: mormor

Hälsningar från mormor som just har ätit soppa och våfflor mmmmmm

Kram vi syns till påskhelgen för då bjuder jag på mycket god mat. Obs du kör så nubben får du avstå

2010-03-25 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0