Imorgon börjar allvaret!

Nu är jag tillbaka i Halmstad efter att ha varit hemma i Enköping torsdag-söndag. Det var otroligt skönt att få komma hem och träffa familjen och jag hade fantastiskt bra dagar hemma. Under senaste tiden är det mycket som hänt (bl a flytten) vilket gör att det blir mycket tankar och känslor som snurrar runt i kroppen och huvudet och därför kändes det extra skönt att få komma hem och samtidigt kunna sortera allt. Jag är nu laddad med ny energi och redo att påbörja det nya äventyret på allvar. Imorgon är det dags att återgå till skolbänken och första kursen som vi kommer läsa heter: Rörelseapparatens anatomi 1. Alla säger att det är en svårt kurs och att det gäller att vara med och plugga hårt från start. Vi ettor är lite nervösa över det, men vi kommer hjälpas åt och jag är övertygad om att det kommer gå bra för oss alla.
Nu ska jag sova och ladda upp energi till imorgon som kommer innehålla mycket:
* Fys
* Fixa passerkort
* Handla
* Träna golf
* Skola
En bild på min mysiga soffa och lampan som är min favorit!
Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh vilken fin lampa! Ha det bäst där nere nu ;D Puss

2011-08-29 @ 09:25:20
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/
Postat av: Emma

Va fint du har det!!! Jättemysigt! På något sätt tycker jag att den soffan känns bekant... ;)

2011-08-30 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0