Regn, regn och åter regn!

Halmstad bjuder inte på finväder utan det har regnat väldigt mycket de senaste dagarna. Det är inte ihållande utan kommer som skurar då himlen bokstavligen öppnar sig. Det i kombination med mycket vind gör träningen extra utmanande, men alla kämpar på bra trots det och det finns en massa härlig energi i gruppen. Dagar som dessa då det regnar och är lite småtråkigt ute betyde extra mycket att ha så mycket träningsvilliga människor runt sig så att träningsglädjen smittar av sig.
Det har bara gått två dagar av den här veckan då allt dragit igång på allvar, men det känns reda nu som att man börjar hitta rutiner i vardagen och komma in i allt. Det är golf, fys, sova, äta och plugga som gäller! Dagarna blir intensiva och jag somnar gott om kvällarna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Resten av veckan blir det massa golfträning för att ladda upp inför Nordea på Waxholm som jag spelar 8-10 september. Det ska bli riktigt roligt att få tävla och jag känner mig otroligt taggad. Dessutom är det skönt att det är nära hemma (Enköping) så att jag får chansen att hinna träffa alla nära och kära!
I övrigt kommer veckan innehålla en del plugg då jag har en massa latin ord och banka in i huvudet för att kunna hänga med i första kursen och förstå det som läraren går igenom. Första kursen kommer bli en utmaning, men jag antar utmaningen med spänning och tycker det ska bli roligt att utöka kunskapen om anatomi (läran om kroppen).
Hare gött!
Kram Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0