Shopping

Igår var jag på IKEA tillsammans med mormor, mamma och lillasyster för att inhandla saker som jag behöver då jag i augusti flyttar ner till Halmstad för att plugga. Det är riktigt roligt att få handla de saker som man vill och och bygga upp ett eget hem precis så som man själv vill ha det. 15 augusti bär flytten av ner mot Halmstad. Min blivande lägenhet är 28 kvm och ligger precis intill tågstationen, vilket gör att det kommer gå lätt att ta sig hem till Enköping. Känner på mig att det kommer bli tre grymma år nere i Halmstad! Ett nytt steg i livet som jag ser fram emot massor! Men jag ska erkänna att det kommer bli lite läskigt att flytta så långt hemifrån och bo helt själv. De två åren som jag bodde i Uppsala kommer jag har stor användning av nu då det var som en lite uppvärmning med lagom avstånd hem. Det kommer bli otroligt lärorik!

Nu har alla tävlingar drait igång på allvar. Denna veckan spelade jag Nordea på Botkyrka och nästa väntar Nordea i Nynäshamn. Riktigt roligt att tävla så mycket och för hoppningsvis släpper spelet också så att lite bra resultat kan komma. Då jag inte tävlar är det jobb i receptionen på golfbanan och träning som gäller. Det är fullt fart hela tiden, men det är roligt att ha många bollar i luften!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gullig du är! Men ja det måste vi absolut! Saknar dig massor! <3

2011-07-12 @ 21:09:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0