"Pluggberget"

Herregud va dagarna bara flyger förbi. Känns som att jag inte har en enda lugn stund, utan det händer saker hela tiden. Antingen är det skolan, golf, fys eller plugg och därimellan ska det även hinnas med att tvätta, städa, handla, laga mat, diska och duscha. Nu höll jag nästa på att glömma av mellan allt detta ska jag även hinna sova. Ja det är minst sagt intensiva dagar här nere i Halmstad och veckorna går så himla fort.
På tisdag är det bara två veckor kvar till den första tentan, anatomi! Så fort det är en ledig stund så pluggar jag och försöker banka in allt i huvudet. Det är mycket och svårt, men jag kämpar på för jag måste klara tentan!! Motivationen att plugga är för det mesta på topp och känns roligt att plugga. Men självklart finns det även stunder då jag är trött och vill kunna göra allt annat än att plugga.
Plugget är som ett berg som ska bestigas... Men till slut kommer jag stå där uppe på toppen och vara starkare än aldrig förr och besitta massa ny kunskap!

Kommentarer
Postat av: Johanna Odenring

Hej min saknade stora syster!

jag förstår att det är mycket för dig nu!

Jag vet att det är din första tenta, och att det kommer gå gallant!

Du är BÄST!!!

kramisar din lilla syster!

2011-10-10 @ 10:16:09
Postat av: mamma

Berg och dalbana kan livet va, just nu håller du på att bestiga berget "tentan" å det kommer du fixa gallant somm lilla syster har sagt.



Älskar dig

kramisar mamma

Elvis mjau

Stig kramar

2011-10-12 @ 17:58:31
Postat av: Anonym

Hej vår älskade Josefin!

Vi saknar dig! Lycka till med första tentan! Vi vet att du är jätteenergisk och brukar klara av det du gett dig in i, men unna dig lite avkoppling också!

Kramar från farmor och farfar

2011-10-16 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0