Full fart från morgon till kväll

Låång dag! Tidigt uppgång, resa till Rättvik, gick in banan, lunch, uppvärmning, spel, handling av mat, äta, duscha och nu ska mina trötta ögon snart få sova. Vi bor på ett vandrarhem och ligger med utsikt mot Siljan, vackert! Men huset känns lite spöklikt då det finns många mörka rum och det känns som att vi är ensamma här.. Tur att jag har biffen (Emma) med mig som skyddar mig inatt för spökena. Imorgon är det tidig morgon som gäller. Klockan ringer redan 5.00. Emma slår ut 7.30 och jag 7.40. Vi är laddad att gå ut och spela bra golf och göra massa birdies! Jag har spelat väldigt bra och stabilt idag och kom in på totalt +1 och ligger på en andra plats. Emma hade inte marginalerna med puttarna på sin sida men imorgon tror jag att de rullar i för henne. Vi har nämligen bestämt att vi ska gå i ledarboll tillsammans på omslag. Sovgott från Dalarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0