Glädje!

Klockan ringde 5.00 imorse och det var trötta ögon som var tvungna att sätta hög fart från början med kläder och frukost. Anledningen till den tidiga uppstigningen var pga att jag och Emma skulle spela Pro-am:en idag. Jag fick spela med tre stycken från Sundsvalls golfklubb. Vi hade väldigt trevligt och spelade bra, även om det fanns många puttar som hade kunnat få trilla i istället för att rulla längs hålkanterna. Men det viktigaste en sån här dag är att ha roligt och trevligt och det hade vi verkligen!!

Imorgon startar allvaret och jag känner mig laddad och redo. Spelet känns bra och jag hoppas att puttningen kommer igång, men den är den som har saknats lite nu på slutet. Greenerna här är små, så träffar man bara greenerna kommer man att ha många och bra birdies-chanser på dessa snabba och fantastiska greenerna.

Jag slår ut kl. 11.20 och får trevligt sällskap i bollen. Målet är att gå ut och vara taggad, avslappnad, glad och hungrig efter birdies. Nu finns det inget att hålla igen på eftersom det nu är säsongens sista tävling. Ut och njuta och ha roligt! Det är trots allt den här tiden på året som är den bästa!!!

Emma och jag har det väldigt bra här uppe i Sundsvall och jag njuter av att få umgås med henne. Går inte att ha något bättre resesällskap på tävlingarna. Emma får mig att må bra och skratta varje dag! Vad mer kan man begärna? Vi delar motgång och medgång och tillsammans är vi starka och jag vet att vi förr eller senare kommer att lyckas! Igår blev det Max till middag och kanske var det den sista ingrediensen som behövdes till spelet? Vi ser spänning fram emot att se vart resultatet bär oss denna tävlingen.

"Hej hå let´s gooooooo!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0