Hårdträning

Det blev till slut en sjunde plats på minitouren i Rättvik. Sista dagen kändes spelet mycket bättre än vad det blev och det berodde på att puttarna inte ville gå i, samt alldeles för dåligt närspel så det blir det hårdträning med framöver!

Nu är jag hemma i Enköping igen efter nio dagar borta, Jönköping, Kil, Rättvik. Nu börjar även uppladdning inför nästa vecka då match-SM står på schemat. Så himla glad att jag kom med och jag ska gå ut och ge allt på den tävlingen.

Träningsförberedelserna är i full gång. Morgonen inleddes ett fyspass hemma på altanen i mitt trx band. Fysen glöms lätt bort under sommaren, men jag gör så gott jag kan för att underhålla den. Vi fick i veckan ett påminnande brev från school of golf om just fysen och att den inte får glömmas. Det var en ta spark i rumpan, så det är bara å kämpa på med den.

Blev en sväng ner på stan direkt efter fysen då pappa ringde och sa att han hittat jeans åt mig, 70% rea. Hela tre par blev det, men jeans behövde jag faktiskt så det var ju kanon. Med dem priserna också så gäller det att passa på:)

Nu blir det lite lunch och sedan upp på golfbanan för jobbprat och hårdträning. Nu jäklar ska formen toppas till nästa vecka.

På bilden nedan ser ni min underbara frukost från i morse. Hittade nämligen massa smultron ute i trädgården som förgyllde min frukost! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0