Norrporten Ladies Open

Nu är jag och Emma på plats upp i Sundsvall för säsongens sista Nordea. Känns tråkigt att det tar slut efter den här tävlingen. Jag känner mig redo och laddad för att ge järnet och förhoppningsvis kunna avsluta säsongen med flaggan i topp.

Imorgon står PRO-AM på schema och det är samling 6.30 så det blir tidig morgon imorgon. Det blir premiär för mig att spela en PRO-AM och jag känner mig förväntansfull och tycker att det ska bli roligt och lärorikt.

Väl på fredag drar tävlingen igång och då startar jag kl.11.20. Banan är roligt, utmanande och varierande. Första nio hålen är det bara att ösa drive så långt som möjligt, medan det under de sista nio hålen blir lite mer trixigt och inte alls lika mycket pang på. Jag gillar banan och hoppas på att den ska passa mig väldigt bra!

Ha det bra så lovar jag att höra av mig snart igen. Måste bättra mig med bloggandet så att uppdateringarna kommer lite mer ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0