Blombud

Igår på alla hjärtans dag fick jag ett bud med blommor hem till dörren. Den fantastiskt fina blombuketten var från mamma och Stig! Jättemysigt att få ha lite fina blommor i lägenheten. Det står mitt i rummet på min tv-bänk så att jag hela tiden ska se dem.

Hade en riktigt bra alla hjärtans dag då det även klart att härliga Emma kommer ner till mig över helgen och det ska bli riktigt roligt och härligt att få träffa henne! Får sådan härlig energi av att umgås med henne och det är något som verkligen behövs! Speciellt nu när jag ska dra igång med allt plugg inför tentan i human fysiologi som jag har den 13/3. Faktum är att jag ska försöka komma igång med allt plugg nu i eftermiddag på allvar. Det är väldigt mycket som ska ni och det är svårt, men det är bara och kämpa för det är väldigt skönt då det är klart och man har klarat av det!

I övrigt igår så var det träning ute på arenan på förmiddagen, hem och åt lunch, iväg till skolan och hade lektion och därefter direkt till gymmet och slutligen lite middag och plugg! Så här ser typ alla dagar ut och det är verkligen full fart! Kvällen igår avslutades i alla fall mysigt hemma hos Tessan med kladdkaka och glass. Vi var åtta stycken så det var fullt hus och vi hade det väldigt trevligt tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0