Längtan!

Åh vad jag längtar till mitt liv börjar igen. Just nu är det bara plugg inför fysiologitentan på tisdag som gäller, men samtidigt sitter jag och längtar till tisdag eftermiddag då det är över och tänker på allt roligt jag ska göra då:

*städa lägenheten (ja, tro det eller ej men det ska bli riktigt roligt att städa och göra det fint)
*träna massor - nu är det sista uppladdning inför Sotogrande som jag åker till nästa söndag! Åh vad jag längtar!!
*upp på stan och fixa massa ärenden
*packa till Spanien
*planera träning och sätta mål för tävlingen.
*ha möte med Sofia
*laga massa god mat från mina nya kokböcker i min nya, fina och bra wookpanna.
*njuta av "långtråkiga" kvällar då jag inte behöver plugga

Ja listan kan göras lång på saker jag ser fram emot, men nu måste jag leva här och nu och därför blir det fysiologiplugg innan jag ska laga middag och därefter avslutas självklart kvällen med fysiologiplugg (men med lite lyx av biggest loser på TVn i bakgrunden)

Hare gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0