Spanien, Arcos garden nästa!

Bagen och väskan är åter packat och imorgon bär det av till Arcos i Spanien för träningsläger tillsammans med school of golf gänget. Kommer bli en grym vecka fylld med massa spel och träning. Jag är laddad att ge allt under veckan. Nu hoppas vi på att vädret visar sig från sin ljusa sida, men regnklädderna är packade så inget kommer att stoppa oss den här veckan!



Bloggarna på skolans hemsida kommer att hållas flitigt uppdaterade av oss alla under veckan så håll utskick och följ vår vecka i Spanien där.

För övrigt har jag haft en fantastisk helg med mamma och stig på besök! Trevligt och väldigt roligt att få träffa dem! Förutom en hel del packning har vi hunnit med en sväng på stan med lite shopping, fika och pizza. Under kvällen har vi kollat på gladiatorerna och spelat kort, samtidigt som jag har förberett det sista inför resan! Tack för att ni kom och gav mig massa med energi till att ge järnet kommande vecka!!

Hoppas på bättre internet i Spanien den här gången så lovar jag att hålla bloggen bra uppdaterad!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med minisemester hos dig

Du ger oss energi med ditt härliga jag

Älskar dig // mamma

Tack för en underbar helg // stig

2012-04-01 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0