Stress!

Strax ska jag iväg till tåget för att åka hem mot Enköping. Ska bli otroligt skönt att få komma hem över helgen och träffa alla nära och kära och fira min 20 årsdag tillsammans med dem! Mitt liv är väldigt stressigt just nu då det är mycket som hela tiden ska hinnas med. Mest pressande och stressande just nu är skolan som för tillfället är väldigt svår och tung med en stundade tenta som kräver väldigt mycket plugg. Stressen är för hög just nu så därför blir målet för helgen att försöka varva ner och hitta tillbaka till lite lugn inombords!

Även om det är väldigt jobbigt just nu så kämpar jag och kommer att göra det ändå in i mål för jag vet att belöning väntar runt hörnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0