Dripp, dropp.. Ljudet utanför mitt fönster.

Det fina vädret de lovat under helgen har inte kommit hit utan här regnar det just nu. Fast mig gör det inget för då känns det bra att sitta inne och plugga som jag måste göra då jag har två tentor inom kort, socialpsykologi och fysiologi.

Fast ändå så skulle jag gärna åka ut till golfbanan och träna. Dels för att jag är otroligt träningssugen, men också för att få använda mina nya regnkläder som jag shoppade i onsdags på väg hem från Ljungbyhed. Vi stannade på Dormy-outlet i Ängelholm och jag som har varit i behov av ett nytt regnställ lyckades fynda ett riktigt bra ställ för mer än halva priset. Röda prislappar gillar vi!! Bara för att jag har införskaffat det så lovar jag att det kommer inte regn på hela sommaren;)

Åter till böckerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0