Underbara sol!

Plugga, plugga, plugga! Ja det är det som gäller just nu. Men idag har jag samtidigt haft det väldigt gött då jag suttit ute i solen tillsammans med Julia och pluggat socialpsykologi. Nu har jag gått igenom alla delar inför tentan så nu växlar jag om och plugga lite fysiologi istället! Ombyte förnöjer, som man brukar säga!

Imorgon ska jag ha 3D-analys med James, träna golf igen efter att ha haft någon vilodag, gymma och så självklart blir det en hel del plugg också. Det är inte långt kvar nu! Bokade tågbiljett hem till Enköping idag, så nu känns allt väldigt nära. Gasen i botten i en och en halv vecka till, sen kan jag lägga undan böckerna i några månader.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/906666/images/2012/pic_203359669.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0