Tillbaka till vardagen!

Efter att ha haft finbesök under en hel vecka nu av Emma och sedan även Liselotte så är lägenheten åter tyst och tom. De lämnar ett stort tomrum efter att vi har haft fantastiska dagar tillsammans. Sovmorgon, kaffe framför tvn, vinterstudion, shopping, fika, pizza, bowling, tre-rätter är några exempel på det vi hunnit med. Jag får så himla mycket energi av dessa två underbara människor. Det är energi som garanterat kommer att behövas framöver då det är mycket plugg som väntar. Idag väntar en i princip heldag framför datorn med skrivande på mitt slutarbete i Idrottsskadekursen som vi läser. Jag har kommit igång bra med det men har en del kvar, men jag känner mig positiv inför uppgiften och tror att skrivandet kommer att gå bra! Imorgon har vi seminarium så tills dess behöver grunder vara klar. Uppgiften behöver däremot inte skickas in förrens den 5 december så det finns bra med tid kvar att göra de sista finjusteringarna på. 
 
I övrigt i veckan blir det många pass i gymmet och kanske lite golf. Har inte bestämt mig för om det kanske bli ytterligaren en veckas vila från golfen eller om jag ska köra litegrann. Vi får se! Det finns många andra saker till golfen som också ska fixas: utvärderingar, målsättningar och liknande. Så mig går det ingen nöd på utan jag har att göra! Dessutom är det första advent till helgen så i veckan blir det julpyntning i lägenheten. Roligt att få fixa och göra det mysigt. Ser fram emot det och känner att jag verkligen ska njuta av deceber månad!
 
Nu är det dags att börja plugga innan det vid kl. 11 även är dags att tvätta lite mellan skrivandet av textraderna.
 
Saknar alla er hemma i Enköping och ser verkligen fram emot att få komma hem över jul! Ska bli så mysigt!!
Kram på er alla! 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ser fram emot ditt besök när vi flyttat!!! KRAM Lotta

2012-11-27 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0