Packa, väga, packa, väga osv.

Hela min lördag har bestått av packning och kvällen avslutades med massa vägning av bagagen. Ryanair är så petiga och jag har nu flyttat runt saker mellan väskorna så att allt nu väger på perfekt med 1-2hg marginal.

Nu blir det till att försöka sova lite innan klockan ringer tiiidigt imorgon vid 5.30. Dusch, frukost, hämta bil, packa bil, köra till Göteborg och sen lyfter planet kl.10.55. Vi (jag och Ebba) kommer att möta upp Sofia och Johanna på flygplatsen i Malaga! Kommer blir en fantastisk vecka tillsammans med dem tjejerna!

Känner mig laddad och väldigt redo för att åka till Spanien och äntligen få gå ut på grönt gräs igen och spela! Sotogrande är bland den bästa banan jag spelat så det ska bli riktigt skoj att dra igång golfsäsongen 2013 på just den banan.

Sovgott!

Ps. Spana in vår nya snygga bag som vi fått till skolan nedan:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så proffsigt snyggt
Go Sweden go
Ut på grönbete å kör järnet tjejen

2013-03-11 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0