Regn

Hej på er!

Idag behöver ni inte vara avundsjuka på mig för att jag är i Spanien. Här har det nämligen regnat hela dagen och jag har precis avslutat träningen för dagen. Ser ut som att jag har duscha.. Men faktum är att det blöta vädret inte gör mig så mycket för det är så underbart att få träna på grönt gräs och grymma träningsområden.

Igår spelade vi in och banan är precis som förra året i riktigt bra skick! Ser fram emot de fyra kommande tävlingsrundorna med start imorgon. Jag känner mig taggad, laddad och rep och vet vad jag ska gå ut och göra: "min grej!"

Ikväll blir det spagetti och köttfärssås till middag för att ladda upp med energi. Vi går ut i de tre första bollarna imorgon och kommer att spela med en från Wales och en från Frankrike. Jag går i tredje boll så för mig blir starten vid 8.17.

Imorgon och resten av veckan livas bättre väder så det ser vi fram emot!

Ha det bra så lovar jag att höra av mig snart igen. Vi har bara internet i klubbhuset så det är begränsat vad jag kan uppdatera er. Men ska göra mitt bästa!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0