Revansch

Idag spelade jag golf, vilket jag inte gjort de andra dagarna. Jag vågade slå slagen, njöt, pratade mycket med den trevliga spanjorskan jag spelade med, gick och sjöng och hade en riktigt bra dag i solen på golfbanan.

Jag är stolt över mig själv att lyckas vända allt utifrån mörkret och åter börja se ljuset. 10 slag bättre idag och imorgon ska jag gå ut med samma känsla i kroppen, njuta och även putta bättre. Att gå från botten mot toppen känns som moroten jag har nu och att hitta tillbaka till att våga spela avslappnat och slå slagen så enkelt så möjligt.

Herregud jag befinner mig på en av Spaniens finaste golfbanor och får möjlighet att spela denna grymma bana fem gånger under en vecka. Njuta och vara glad är vad jag ska vara nu.

Imorgon är sista tävlingsdagen, sen avslutningscermoni och natten mellan lördag till söndag åker vi till flygplatsen och då är detta äventyr över. Ett äventyr som inte alls började så som jag tänkte det, men som har all möjlighet sluta som som jag tänkte mig.

Positivare, gladare och hungrig på mer golf är vad jag är nu!

Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0