Alla känner sig lite deprimerade

Hejsan!

Imorgon återvänder vi hem till Sverige eftersom en helt fantisktisk underbar månad här i Spanien. Alla känner sig lite deprimerade och många säger att de gärna skulle stanna en månad till. Vi lämnar paradiset inatt kl. 2.30. Sen landar jag på arlanda runt kl.14.

Idag har vi haft våran sista tävlingsdag och det känns riktigt bra att få lämna Spanien med sin bästa runda. Jag gick ett sämre än mitt handicap och gjorde bogey bara bogeys och par. Riktigt satbilt spel. Dock var det lite tråkigt att jag endast hade två greenträffar vilket är riktigt dåligt, men jag vet vad det finns att ta på nu. Ja spelade tillsammans med Peter och Emma och vi hade riktigt trevligt.

Efter lunch har vi packat och gjort en idrottsteoriuppgift. Vii är riktigt nöjda med resultatet. Uppgiften var att skapat ett eget fys pass och beskriva de olika delarna väldigt detaljerat. Det var en rolig och lärorik uppgift.

Nu ikväll ska jag packa det sista. Fast det roliga är att vi alla ska gå ut och äta pizza tillsammans, supertrevligt att avsluta resen med en gemensam middag.

Nu hinner jag inte skriva mer utan jag måste ta vara på de sista timmarna i paradiset nu och ha det helt underbart tillsammans med alla underbara människor.

Ha det bra och imorgon tar jag med mig solen hem till Sverige!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår att det måste vara jobbigt att åka därifrån men jag är iallafall jättejätteglad för att du kommer hem igen!! :D Ha en bra kväll!<3333

2009-04-09 @ 17:51:49
URL: http://fashiondistrict.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0