En testdag full av tester

Hejsansvejsan!

Idag har vi haft vår andra testdag här nere i Spanien. Den första hade vi första veckan. Hela dagen har alltså gått åt det, fast jag hann även med ett teknikpass på rangen. Jag känner mig nöjd med dagen eftersom jag förbättrade mitt resultat från förra gången med 4,6%. Jag hade som mål för dagen att förbättra resultatet eftersom man självklart vill se att en månads träning har gett resultat.

Nu är det inte långt kvar tills vi ptervänder hem till Sverige och alla känner sig lite smått slitna men försöker trotts det att samla de allra sista krafterna för att få den sista bra träningen. Vi har det väldigt roligt tillsammans och det känns som att vi har lärt känna varandra mycket bättre under det här lägret.

idag fick jag veta att min otur ännu inte har lagt sig. När Emelie och jag var ute på banan och gjorde testerna så råkade hon slå en "socket" rakt i magen på mig. Jag var helt oförberedd och blev lite förvånad. Menmen det gjorde ingen större skada utan vi har gått och skrattat åt det under dagen. Hade man vetat att Emelie skulle träffa någon med en golfboll så kunde man nästan ha gissat att det skulle vara jag eftersom jag har haft lite otur senast tiden.

Nu ikväll ska jag, Emma och Sofie iväg till affären och shoppa lite. Vi ska handla något som vi kan äta under hemresen och kanske något annat gott.

Ha det bra alla där hemma!
Kramar från Jösefin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är lika bra att du kommer hem NU för du verkar leva ett farligt liv där nere. Sandstranden som gör att du tappar andan och med ömmande fot du hoppar omkring där på beachen. Golfbollar som söker din sargade kropp ack ack FORE på dig.



Kram kram längtar efter dig mamma

2009-04-08 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0