Hemma i Sverige igen

Ja, då var man hemma i Sverige igen. Känns väldigt skönt att det är fint väder. Emma och jag lyckades med att ta med solen från Spanien hem till Sverige. Idag var jag och tränade lite golf och då hade jag shorts på mig, riktigt nice!

Träningslägret i Spanien har varit helt otroligt bra. Det känns som att det inte kunde ha varit bättre. Allt runt omkring var perfekt. Bortsett från en massa bra golfträning har vi lärt känna varandra betydligt bättre, ilket är ett stort plus i kanten. Nu ikväll har jag skrivit klart min lista på allt som jag lärt mig under resen och den blev ganska lång, 1,5 sida full med massa punkter. Från Spanien tar jag med mig nya bra vanor och en stor ryggsäck full med lärdom om massa olika saker.

Jag satt nyss och summerad min träning och kunde konstatera att jag totalt tränade 140 timmar under lägret vilket är ett snitt på 5,2 h om dagen. Med den träningsmängden är det inte så konstigt att jag nu känner mig lite trött och sliten. Den här helgen kommer gå till att vila upp mig, träffa kompisar, umgås med mamma, pappa och Johanna, plugga lite och träna lite golf. Sen är det tillbaka till skolan och träffa klasskompisarna på tisdag. Nu gäller det att hittat tillbaka till vardagsrutinerna här hemma.

På torsdag åker jag iväg på mitt nästa golfäventyr. Då bär det iväg till Hjo på träningsläger med klubben. Kommer att vara där fram till söndagen.
Helgen efter det åker jag ner och spelar säsongens första JMI, Sotenäs. Det ska bli riktigt skoj eftersom vi är några fler från skolan som åker. Jag kommer troligtvis att bo tillsammans med Emma där nere.

Nu ska jag kollar lite på Masters och sen blir det sängen. Morgondagen kommer att bestå av golfträning, fys, plugg och så slutligen en påskmiddag hos mormor och morfar.

Ha det bra och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0