Nästan för varmt...

Hejsan!

Nu sitter jag och Emma här på Internetcafét och mumsar på en mycket god glass. Vädret här nere är toppen och idag har vi haft runt 25-28 grader, ganska varmt eftersom det inte har blåst så mycket idag. Min dag har bestått av en massa träning, dock börjar jag känna mig ganska sliten nu. Idag har jag kännt mig lite trött, vilket kanske kan bero på att jag var uppe ltie sent igår och kollad på en film hos killarna. Vi kollade på Old school och den var inte så himla bra måste jag säga. Mer en killfilm med konstig humor.

Till lunch idag blev det potatismos och fiskpinnar, inte världens godaste mat men man blev i alla fall mätt. Till middag ikväll tror vi att vi ska göra en egen pyttipanna.

Tiden här nere har gått så himla fort och det känns tråkigt att vi snart måste åka hem. Om jag fick chansen skulle jag absolut kunna stanna ytterligare en månad till här nere i paradiset. Fast det kommer hända lite roliga saker även då jag kommer hem eftersom jag ska iväg på golfläger med klubben och sen drar även goltävlingarna igång. Hoppas på att rangen är öppen där hemma då vi kommer hem.

Under den sista tiden här nere är det några speciella saker vi ska hinna med. Vi ska springa coopertestet 2,4 km, en heldag med golftester samt en sista tävlingsdag.

Sitter och kollar ut mot havet och jag måste medge att det ser lite frestande ut, dock vet jag inte om jag vågar mig ner. Stranden verkar vara min oturs plats här nere i Spanien, menmen vad gör det då det finns en golfbana som man kan träna en massa på.

Ha det så bra och jag hoppas att ni har ett härligt vårväder där hemma, för jag vill absolut inte se någon snö då jag kommer hem.
// Jössan    (mitt nya namn som jag fått av Emma och Sofie)


Detta är glassarna som jag och Emma sitter och mumsar på. De är supergoda!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har jättefint väder här! Idag har jag tom legat och solat (dock inte med bikin... än) ha det så bra! kram kram

2009-04-04 @ 19:15:16
URL: http://fashiondistrict.devote.se
Postat av: mamma

Mamma brun om näsan faktiskt tycker att Era glassar ser äckligt goda ut.



Kram mamma

2009-04-04 @ 20:13:11
Postat av: isabelle

åå vilka goda glassar!!! du verkar fortfarande ha de bra, skönt att höra!! syns snart. pussokram

2009-04-05 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0