13 augusti 2009

Tävlingen igår gick inte helt som jag önskat, utan jag slutade på en 10:e plats. Jag spelade ganska stabilt (bortsett från 3 hål) men det blir ändå inte helt bra utan nu är det de lilla sista som saknas för att det ska bli helt bra igen. Nu fungerade puttningen bättre än tidigare tävlingar vilket känns skönt. Rullar några puttar i kan man alltid rädda något slag. Nu är det slag som jag måste ta och bli säker med igen. Drivern behöver allra mest träning då den går kort och snett. Det är bara ställa sig på rangen nu och nöta på grejerna jag fått från Peter så ska det förhoppningvis bli bra.

När vi  kom till Drottningholm igår morse fick vi veta att man fick att cady. Så min snälla mamma ställde upp och gick de första 18 hålen. Därefter åkte hon och mormor iväg och hälsade på mormors bror.

På väg hem stannade vi på IKEA i Barkaby för att äta, men eftersom resturangen hade stängt gick vi runt och kollade lite istället. Självklart blev det lite shopping också. Jag köpte tallrikar och skålar, samt ett fruktfat som jag ska ta med mig till Uppsala. Nu är det inte alls långt kvar tills jag flyttar, 3 dagar! Det ska bli så himla skoj och jag längtar verkligen och känner mig förväntansfull!

Just nu sitter jag och väntar på att Ellinor ska komma hit till mig så ska vi va under dagen och hon ska även sova kvar hos mig. Vi kommer ha en riktigt bra dag tillsammans tror jag. Vi har inte jättemycket planerat bortsett från att vi ska ner på stan en sväng och kolla i lite affärer.

Ha en bra dag! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0