Hemma i Enköping

Nu är jag hemma i Enköping och det känns väldigt skönt att få  komma hem under helgen och träffa alla, även om jag har det väldigt bra i Uppsala!

När jag kom till Enkping kom farfar och hämtade mig vid bussen och jag åkte ner till farmor och farfar och träffade dem litegrann. Det var mysigt eftersom jag inte träffat dem på länge. Sen kom mamma och hämtade mig och vi har ikväll ätit pizza. Riktigt gott eftersom det var väldigt länge sen sist nu. Nu ligger vi i soffan framför TV och kollar på friidrott ock tar det lugnt.

Imorgon åker mamma och Johanna iväg på en fotbollsmatch Johanna ska spela, men jag ska stanna hemma och vara uppe på golfen och träna har jag tänkt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt och roligt att ha dig hemma. God mat och mycket skratt har vi hunnit med.



Kramisar mamma

2009-08-30 @ 08:28:29
Postat av: Linda

Tack det betyder mycket för mig <333

2009-08-30 @ 11:09:06
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0