Lite kort om dagen...

Min dag idag har varit riktigt bra och jag känner att jag har förberett mig på bästa sätt nu inför tävlingen. Det ska bli riktigt skoj att spela och jag känner mig glad och riktigt sugen på att spela.

Inspelet gick bra och jag har fått bra koll på banan som är ganska kort, men med greener där det gäller att tänka efter riktigt innan man slår. Missar man på fel ställen kan bollen rulla och lägga sig hela 40 meter från hål, detta pga att det är väldigt snacka avrinningsytor. Jag tycker det är riktigt roligt och en ny utmaning eftersom jag tidigare inte spelat en bana med sådanna egenskaper.

Det har varit riktigt varmt idag, men det ska tydligen bli ännu varmanre imorgon vilket jag känner mig förberedd för. Har druckit väldigt mycket vatten under dagen och kvällen och laddat upp. Imorgon ska jag förmodligen gå med paraply, ha keps på mig och även ha en blött handuk att kunna svalka sig lite med..

Nu är det dags att sova, ska upp kl. 5.45 imorgon bitti.
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0