Lördag

Johanna har varit här och sovit hos mig till idag och vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans igår. Vi lagade väldigt god mat, kyckling, bulgur, sweetchili-sås och en sallad. Ellinor och Louise kollade också förbi så vi satt och kollade lite på friidrott. När det var slut och tjejerna gått hem till sig skulle Johanna och jag kolla på film, men både vi var så himla trötta att vi inte kolla klart.

Vid 2 kommer Mikaela och hämtar mig och Ellinor så ska vi åka hem till henne och vara med på hennes avskedsfest (hon åker till USA imorgon för att gå på collage där).

Igår var jag och hämtade min stulna cykel hos polisen så nu har jag två stycken här i Uppsala tills vidare.

Nu ska jag ta och umgås det sista med min syster innan pappa kommer och hämtar henne. Ha en bra lördag så hörs vi, kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0