Nattinlägg

Det har varit en lång och händelserik dag. Dagen började med att Ellinor och jag gick upp vid kvart i 8 för att jag skulle på fotvård, vilket var väldigt skönt och bra. Tack snälla farmor och farfar för att jag fick det från er. Fötterna kändes helt annorlunda efter och det var en skön känsla.

När vi kom hem igen satt vi länge och pratade innan vi satt och i soffan och kollade på två stycken beck filmer, varav den sista var riktigt dålig. Vi kändes oss väldigt slöa båda två så det var skönt med en slappa dag.

Senare på eftermiddagen åkte vi till Västerås för att hämta en soffa jag ska ha i min lägenhet i Uppsala. Vi stannade även en stund på IKEA och självklart blev det lite shopping där. Köpte en papperskorg, fotoramar, bestik och ett bord, dessa saker ska följa med mig till Uppsala nu på söndag då flyttlasset går.

Väl hemma i enköping igen åkte pappa, jag och Ellinor ner på stan och åt thai.buffé vilket var supergott.

Efter att Ellinor åkt hem nu på kvällen har jag hållt på att packa en massa och nu är i princip allt klart vilket det måste vara för imorgon finns det ingen tid alls till det. Imorgon ska jag nämligen åkte tillsammans med Ellinor till Täby och kolla på en tävling som ett par av våra killkompisar spelar. Det kommer bli en riktigt bra dag! Senare på kvällen ska jag till Bea på tjejmiddag eftersom hon snart fyller år. Och sen är det söndag och då händer äntligen det som jag har längtat och sett fram emot nu, jag flyttar till Uppsala!

Nu är det verkligen dags att sova så att jag orkar upp imorgon bitti ganska tidigt för att åka iväg till tävlingen. SOVGOTT, kramkram

En jättefin bild på söta Ellinor. Tack för två riktigt bra dagar tillsammans med dig! Vi måste göra sånt här oftare, vilket vi kommer göra redan imorgon. Det kommer bli en toppendag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0