En natt på golfbanan...

God morgon!

För en timme sen kom jag hem efter att tillsammans med Jocke, August & Madde tältat på golfbanan över natten. Det var Madde som igår kväll efter träningen kom på den roliga idén och då åkte alla hem och packade saker och sedan träffades vill uppe på banan igenom och började med tältbygget. Det gick fort att få upp det och vi hoppad snabbt in i tältet för att slippa myggen. Väl inne i tältet satt vi och pratade, spelade kort och pratade lite till. Det blev en trevlig kväll med andra ord. Vi somnade runt halv 2 och vaknade sedan vi 5 igenom för då drog banarbetarna igång och klippte.

Det var länge sedan jag tältade sist och det var en rolig kväll vi hade. Dock föredrar jag nog att sova i min mjuk säng istället för idag känns kroppen nämligen lite mör.

Nu tänkte jag sticka ut och spring en liten runda för att få igång kroppen litegrann och köra lite styrkeövningar ute på gräsmattan. Sedan väntar ännu en dag uppe på golfbanan där jag ska träna.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0