En ny träningsdag

Hejsan!

Nu på förmiddagen har jag och Madde varit nere på gymmet och pumpat lite, dock hann vi inte klart med allt som var tänkt pga att det stängde tidigare än vi visste om. Menmen, jag slutförde det sista hemma. Det är väldigt skönt att träna fys och man blir härligt pigg resten av dagen då. Nu ska jag ta och duscha, äta lite lunch och sen ska det bära av upp till golfbanan där dagens tränings fortsätter. Idag ska jag först stå på rangen och kolla av lite GUBBS och sen köra målträning med utslag och lite järnslag som mellanslag. Efter det är planen att jag ska köra två olika chip-övningar.

Ikväll ska vi äta tacos, mums. Sen har jag en massa andra saker att fixa så det blir ingen lung stund idag i alla fall. Fast på ett sätt är det bra att jag har massor med saker att göra så att jag inte lbir rastlös.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0