Dag 1 - JSM

Hej på er!

Orkar inte skriva ett så långt och detaljerat inlägg nu utan jag vill bara uppdatera er läsare om vad som händer i mitt golfliv just nu.

Idag har jag och åtta andra från min klubb varit iväg och spelat JSM klubblag på Torshälla. Det har väl inte gått så jättebra resultatmässigt för oss, men alla har verkligen kämpat och gjort sitt bästa. De flesta av oss har spelet väldigt bra, jag är en av dem. Mina drivar har gått superbra bra och jag träffade 16 av 18 möjliga fairways. Båda rundorna idag spelade jag mix-foursame med Fredrik och vi har varit ett bra team och haft väldigt roligt och peppat varandra bra. Imorgon ska jag spela en singel-match mot någon i Torshällalaget. Känns riktigt skoj och jag hoppas verkligen på att de bra drivarna håller i sig.

Nu är det dags att hoppa i säng och samla en massa krafter till imorgon. Jag lämnar mitt hem vid kl.5.40 för att åka iväg och spela JSM. Det kallar jag sovmorgon på sommarlovet!

Ha det bra och sovgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0