Framme i Gävle

Hej igen!

Nu har jag precis kommit fram och sitter i omklädningsrummet på golfbanan. Kl. 15 har jag inspelstid och innan dess ska jag kolla lite hur transporterna till boendet kommer att gå och sen tänkte jag också träna lite slag. Slagen har på senaste tiden inte känts helt bra vilket nu har gett mig en klump i magen, tror jag är rädd för att det ska gå dåligt. Saken är ju den att jag väldigt gärna vill att det ska gå bra. Samtidigt vet jag att jag spelar som allra bäst då jag bara går ut och kör och inte ställer så höga krav på mig själv. Nu ska jag försöka att helt fokusera på att ha roligt och bara köra, lita på mig själv att jag kan och följa mina processmål. Jag ska använda det som jag lärt mig det senaste året på skolan och inte falla tillbaka till gammalt skit. Följer jag allt ovan vet jag att jag har gjort allt jag kunnat för att det ska gå bra.

Målet för dagen är nu att kolla banan ordentligt och göra en spelaplan. Sen ska jag tänka positiv och se till att ha roligt så tror och hoppas jag att de andra jobbiga tankarna försvinner.

Skriver trovligtvis senare ikväll!
// Jössan //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0