God morgon!

Nu sitter jag i bilen på väg till Lisinge. Gick upp kl. 04.55 imorse. Just nu öser regnet ner och det ska det enligt prognoserna göra hela dagen. Trots vädret ska det bli väldigt roligt att spela och jag kommer göra regnet och blåsten till min fördel eftersom jag vet att 90% av alla andra kommer gå och lägga energi på vädret och klaga över det.

Nu ska jag skriva ner mina processmål på papper och sen funderar jag på att ta och sova ett litet tag nu i bilen för att samla den sista extra energin inför tävlingen!

Jag tänker på alla er som ligger i era sköna sängar just nu och inte behöver kliva upp vid fem på morgonen och möta regnet.

Ha en bra dag för det kommer jag ha, för nu jäklar ska jag spela bra golf.
// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0