Imorgon åker jag till Gotland!

Hej på er i den underbara sommarvärmen!

Nu har jag precis suttit och bokat klart det sista till min resa till Gotland imorgon-torsdag. Har aldrig varit där så det ska bli skoj att åka dit och se den fina miljön som är där. Får se om man hinner se något annat än golfbanan då man är där. Det ska bli väldigt spännande att ta sig dit eftersom jag ska göra det på helt egen hand. Först tåg till Stockholm, sen buss till Nynäshamn och sen en båtresa på 3h till Visby.

Nu på morgon var jag ner på friskvådarna och pumpade lite på gymmet, Riktigt skönt var det. Först körde jag 30 minuter intervaller på steppen och gissa och jag svettades. Det var helt sjukt vad jag svettades under den timmen, fast jag tycker ändå att det är ganska härligt.

Efter gymbesöket träffade jag bea och linda för en liten picknick i klosterparken. Det var trevligt att få träffa dem igen eftersom det var länge sen sist.

Nu ska jag ta och gå och packa lite snabbt för sen bär det av upp till golfbanan och tränar i värmen.

Ha en underbar dag!
Kram på er alla!

Det skulle vara coolt att få se dessa då jag är på Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0